I`m Alive!

Hej! Jag lever! Jag har bara inte haft nån större ork att blogga när jag har kommet hem från jobb. Det blir mest pinsamma avsnitt av Top Model på datorn för att koppla bort hjärnan. I morgon har jag ledig i alla fall. Skal bli förbannat skönt, bara denna onsdag blir klar nån gång :P
Vill visa Christians och mina nye inneboende. Helt sjukt söta, kramande spöken. Dom kommer jobba som salt och pepparkarl som tack för husrum och mat. Vill du ha ett par egna så finns dom på ÖB för 9.90? Styck.





Förresten! Lunch på sushistället i stan i morgon någon??? Efterföljt av en second hand runda maybe??


Comments
Morwen

Fattig som vanligt men ses gärna en sväng! :)

2011-06-01 @ 20:55:02
URL: http://screamwithme.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.