Lördagsnöjen

Jaha, Så sitter man här hemma och surar en liten smula över att man jobbar och inte är på festival och röjer. Hade varit skoj om man fick se nåt band i sommar... Jag tröstade mig själv med att inhandla ny väska på Ebay. Hoppas den är lika snygg i verkligheten och att man inte blir lurad^^ men med 99,5 % positiv feedback skall det väl gå bra. Den har en lite konstig jättedödskalle som jag faktiskt tycker om då den påminner mig lite om Bender i Futurama haha. Den är inte perfekt men jag hittar verkligen inte nån som är bättre. Tipsa mig gärna om du vet om nån übersnygg handväska! Att ha fler skadar ju inte. Nu blir nästa projekt att hitta en ny plånbok då dragkedjan på myntfacket har gått sönder på min nuvarande värdelösa och fula sak.





Comments
Suntamer

Häng med nästa år???!?!?! :D

2011-06-21 @ 13:12:48
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
Miss Anthropia

hehe, ja vem vet! Jag kanske tar mitt tält och följer med som tredje hjulet ;)

2011-06-21 @ 13:45:15
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.