Meh.

Jobbardags igen då! Och usch vad jag känner för det.. Ge mig semester nuuu! Sen så tycker jag mig känna att det är dags för ny design på bloggen. I alla fall ny header. men nu är det så länge sedan jag höll på med det så allt om kodningar och diverse har gömt sig längst bak i hjärnan nån stans för att inte bli hittat igen. Suck..får väl se om det finns nån i cyberrymden som kan göra detta jobb mot papperslappar..
Snart är det dessutom midsommar i detta land och lite planer är lagda. Det blir ganska lugnt med god mat dricka och trevligt sällskap^^
Runt midsommar brukar denna klassiker dyka upp i mitt huvud. God gammal Satyricon♥
Inte världens bästa kvalitet på video men.



Comments
Suntamer

Det bådar ju gott när gamla Satyricon kommer med i bilden! :D

2011-06-22 @ 11:37:04
URL: http://blodogkrek.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.