Vissa dagar är bättre än andra..

Gårdagen var en dag som inte alls startade bra. Jag fick knappt sova hela natten av nån konstig orsak! Jag som brukar sova sjukt gott nästan alltid?! Och på jobbet kändes det som att jag inte fick gjort nåt vettigt.
Jag hade ingen lunch låda att ta med och fick krypa till korset...eller närmsta och enda "restaurant" i området, Max.
En äklig hamburgare och ett par timmar senare börjar dock dagen ljusna.
Jag slutar tidligt, redan kl 15^^ Och bestämmer mig för att gå direkt till Biltema för att köpa lite olja till min stackars cykelkedja som inte vill fungera efter vintern!
Efter Biltema så kommer jag i håg att datormusen hemma har gått å dött. Så Jag fortsätter till Mediamarkt. Jag hittar en ny trådlös och fortsätter mot kassan. Dock stannar jag till i fotoavdelningen....Hoppsan!
För att göra en lång historia kort så kommer jag ut med lite mer än en trådlös datamus. Så nu har jag äntligen blivet ägare till ett grymt efterlängtat macro objektiv!!! Canon EF 100mm f/2,8L Macro IS USM för den intresserade. Lyckan är total!!! Nåt skoj ska man ju ha för pengarna man sliter för på jobbet!
Men det roliga slutar ju inte där mina kära vänner^^ Inför dörren ligger en liten avi lapp adresserad till mig. Så "stackars" mig får gå ut igen och hämta upp ett paket!
I det ligger dessa små underbara skapelser. Och ett par till som ni får se senare.




Jag vill böra använda dom nuuu!! Men inte så kul att gå i dom till jobbet... Sen till helgen ska jag förmodligen till Lidköping Deathfest
...men där passar det nog bättre med kängor, skit och!




Apsnygga till svarta stuprörsjeans, eller ett par stora cargoshorts och tanktop...



Nu vill jag helst ut i skogen och knäppa av ett par tusen kort för att lära mig hur mitt nya objektiv funkar. Men istället blir det jobbande som får prioriteras. After all så är det ju det som gett mig möjligheten att köpa objektivet.


Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.