Near Dark

Jag är en sucker för vampyrfilmer höhö!
Men inte vilka filmer som helst. Som jag skrivit tidigare så avskyr jag till exempel Twilight filmerna och deras fjortisvampyrer, UrRK!! så gillar du den typen vampyrfilm behöver du nog inte titta vidare på detta inlägg.

Det som förbryllar mig att jag missat Near Dark förens nu!!!
Near Dark går mer åt The Lost Boys hållet dock är den brutalare viket är bra ;) Den har en skön atmosfär och ser riktigt bra ut för att vara gjord på 80-talet.
Haka inte upp er på trailern för jag tycker inte den gör filmen rättvisa..Imdb ger den 7.0
Det är nästan så att jag hoppas jag missat flera filmer.. Inte är det varje dag man får så trevliga överraskningar i alla fall.
Se den!!





Comments
Suntamer

Schysst! Den skall jag kolla upp! :) Bra tips!

2011-03-14 @ 12:44:37
URL: http://blodogkrek.blogspot.com/
Erdena Lugosi

oh, den ska kollas upp! säger som sara min: bra tips! :)

2011-03-15 @ 07:54:11
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.