New!

I går på väg hem från jobbet kändes det lite svettigt med fodrade vinterstövlar. Solen sken och vägarna var torra! Så istället för att gå hem gick jag direkt och införskaffade lite nytt åt tassarna.


Det blev ett par fejk Converse i rött!!! Jag brukar ju aldrig köpa nåt annat än svart men... Kände för lite färg och rött passar ju ypperligt till svart ;)
Dom invigdes samma dag! Supersköna. Kändes som att släppa fri fötterna från fängelse!




Ja...svarta blev det också! Älskar mitt svarta..
Dom skall pimpas lite i helgen om jag hinner.



Väldigt vad hon slänger pengar runt sig kanske ni tänker.. båda paren kostade mig 280 pix! på Skopunkten. Lite extra rabatt blev det även då jag hade clubkort. Inte fel.


Sen som en liten bonus ska ni få se ett annat par super snälla svärmor har fixat till mig! Ett par riktigt bra spinningskor. Och vilken skillnad det blev, nu är fötterna låsta till pedalerna och träningen känns ännu mer effektiv.



Comments
Suntamer

Mysigt med vårskor!

Hoppas man snart kan använda dem oftare och dra på vårjacka också! :)

2011-03-17 @ 15:14:11
URL: http://blodogkrek.blogspot.com/
Miss Anthropia

Åh! Ja! Vårjacka inte minst :-) Håller på å spanar efter en ny i lättare bomullstyg.

2011-03-17 @ 16:41:12
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.