Solsöndag

Vilken underbar söndag jag hade i går! Ledig dag som startade med ett pass spinning. Skönt att komma i gång igen efter en vecka med onyttigheter. Jag blir så mycket piggare och gladare när jag får spinna regelbundet.
Och väl hemma igen efter duschen så kunde jag inte förmå mig att stanna inne. Även om det var 5 milen på tv...Som ni förstår är jag inte så sjukt sport intersserad...
Blev en lång promenad och hamnade till slut i stan. Och shoppingberoende som jag är blev det lite skit som följde med hem. Kanske dumt med söndagsöppet. Skulle behöva spara pengar nu...
Fick lite vårkänslor av att vara ute. Sol, blå himmel och torra vägar känns inte helt fel nu.



Shoppingen...
Ögonskuggspalett! Hoppas den är bra. chansade lite då den bara kostade 70:-
Lite sköna ansiktsmasker och ett underlack som fyller ut ojämnheter till mina förskrämda naglar.




Comments
Suntamer

Fan vad duktigt! Och härligt med promenad!

Brukar bli så för mig med, om man inte hamnar i skogen står man plötsligt i en affär, gah!

2011-03-09 @ 11:23:56
URL: http://blodogkrek.blogspot.com/
Miss Anthropia

Hehe...jag var nära att gå mot skogen..dock så hade jag inte tagit på mig rätt skor för det! Blött som tusan då snön smälter!

Måste vara duktig ett tag nu...blev ju många öl och annat mums som skall förbrännas bort^^

2011-03-09 @ 20:51:54
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.