Happy vanlig torsdag!

Leeedig!!!! Vad gott det är! I dag hänger jag och Christian då vi är lediga tillsammans för en gångs skull. Har inte blivit så fruktansvärt många exotiska påhitt. Vi kollade in stans secondhand, lunchade och var på en snabbvisit hos svärisarna...

Just nu njuter jag några wasabiärtor i lugn och ro framför datorn och kollar lite photoshop tutorials. Äntligen har jag lärt mig hur jag tar bort störande objekt i bilder^^
Till min stora förtjusning har jag dessutom hittat info om när The Bishops Arms kommer öppna i stan.  I slutet av maj kan vi äntligen gå till en brun pub i stan  med god öl och mat! Najs^^


Här om dagen var jag och Christian ute på en biltur och hittade denna mysiga lilla "kyrkogård" Helt översållad i vitsippor. Vackert




Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.