Hunger

Har nyligen kommet mig hem från kneget. Jag är hungrig som en varg och allt vi har i kylskåpet att äta är en lök som sett bättre dagar och lite senap... hmmm

Fick dessutom nyss reda på att det är Festival i Örebro i helgen och att jag även har en plats i bil dit..
Synd man är fattig som en kyrkrotta just för tillfället och inte kan följa med. Jaja, kan ju inte vara med på allt skoj heller. Lite tråkigt måste man ha för att uppskatta det bra. Man kanske kan unna sig en öl på kvällen här hemma istället.
Nu ska jag försöka varva ned innan sömn och jobb igen.



Comments
Erdena Lugosi

Åh lök och senap - vad gott! :P Jag kunde inte heller hänga på till Örebro, tråkigt men så blir det ju tyvärr ibland..! Tycker du ska unna dig en öl, och snart öppnar ju nya puben här i Skövde och då har du en satans massa ölsorter att välja bland. :D

2011-05-14 @ 14:58:03
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com/
Miss Anthropia

Hörde senast nu att dom öppnar nån gång i juni...Kanske öppnar dom lagom till jag börjar min semester^^ Då ska vi ta oss en riktig ölkväll. Och dom har säkert en massa annat gott du gillar med ;)

2011-05-15 @ 17:41:15
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.