Tiden räcker inte till..

Hej på er. Tiden räcker inte till ibland. Det är kanske inte det värsta men lite lidande blir ju bloggen. Kan vara ett sommar/mycket jobb fenomen!.
I Fredag Hade jag i alla fall ledigt och passade på att slappa lite. Vi var en sväng ute i det fina vädret och tog lite kort på fina himmelen.
Ser ni mig?




Christian gullet^^




Senare på kvällen blev det balkong mys hemma hos Herr Jukka som sitter till höger.



Dom andra drack öl...jag av nån idiotisk anledning kände mig sugen på cider när jag stod på systemet. Big mistake >.<
Den jag har i handen var i alla fall ok...dom andra....inte så mycket



Christian drack så klart Newcastle


Min kväll blev kortlivad då jobbet kallade dagen efter. Börjar kännas lite surt att jobba varannan helg, som man gjort ganska många år nu. Handels...



Comments
mamma

Liker:-))

Til helga kommer vi.....;o))))))

2011-05-22 @ 21:43:18
Erdena Lugosi

Vilka fina naturbilder!

2011-05-23 @ 13:04:08
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Suntamer

Härligt med balkongmys! :)

Diggar Christians ansiktsbehåring... Behåll det! :D

2011-05-23 @ 14:00:53
URL: http://blodogkrek.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.