Välbehövd helg

Kan inte ens börja berätta hur skönt det har varit med ledig helg. Skulle bara vilja att ledigheten fortsatte en månad eller 6! Christian och jag har bara slappat och gjort trevliga saker. Inga måsten eller tråkigheter som städa och liknande.
Fredag hade vi lite filmkväll som slutade med öl-pimplande i supertrevligt sällskap med Carro och hennes herre.
Vi såg Necronomicon och lite Svullo med "hemma hos"

Mysparen^^





H.P. Lovecrafts Necronomicon



------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag och alkohol är ingen bra kombination. Jag sov väldigt dåligt på natten och gick därför upp tidligt på lördagsmorgonen. Inte helt tokigt för då hann jag sola läänge på balkongen. Så skönt med lite vitamin D.
Vi fick hämtat bilen som hade blivit shinad både in och utvändigt och käkade sen en jättegod lunch på en Thai resaturang. Sen slappade vi ännu mer^^
Kvällen spenderades hos en god vän av Christian och mig.
Det är alltid roligt att komma dit då han har ett litet zoo! Eller Tropikarie kanske är en bättre beskrivning.

Söta sköldpaddor har han


Lundgren har massor av olika typer ormar och andra kryp som vandrande pinnar, spindlar och en skorpion. Här håller jag en majsorm som verkade trivas på min grön klädda arm/gren!


Sötnos^^



Det blev ett par öl till dessutom och vi tittade på The Dudesons innan UFC matcherna som killarna skulle se började.
Tycker ni Jackass killarna är galna, underhållande idioter...ja, då har ni orginalerna här, om nåt ännu galnare och ännu större idioter. Rolig hjärndöd underhållning.

The one and only som vi började smutta på redan hemma...


Idioterna The Dudesons



Innan UFC matcherna ens hann börja så somnade jag sittande i soffan.. Helt kaputt cyklade vi sen hem. Otroligt nog somnade jag inte på cykeln.
I dag har det heller inte varit många knop. Jag solade lite innan molnen tog över himlavalvet. Sen var vi ute på en liten biltur i det tråkiga vädret. Nu ligger jag bara i soffan och förbereder mig mentalt för att jobba igen..


Comments
Hellvestam

Tack för en superbra helg gumman! Det är du och inte Newcastle Brown Ale, som är "the one and only"!

2011-05-02 @ 00:33:13
Miss Anthropia

Hellvestam: Awwwww <3 gulle mitt!!!

2011-05-02 @ 09:51:36
URL: http://missanthropia.blogg.se/
Suntamer

Låter som en svinbra helg! :)

2011-05-02 @ 11:07:50
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
Miss Anthropia

Suntamer: Jepp, den var verkligen det^^

2011-05-02 @ 23:32:42
URL: http://missanthropia.blogg.se/
Morwen

Tack för i fredags! :) Hade supertrevligt, och det var fint med lite kattmat framåt småtimmarna.. ;)

Jag hade så skoj ute i lördags så det var därför jag inte hann komma innan ni åkte :D



Pussipuss!

2011-05-03 @ 21:13:04
URL: http://screamwithme.blogg.se/
Miss Anthropia

MMMMM Kattmat drool

haha, det luktade verkligen kattmat...!

Förstod det efter smset du skickade till Lundgren om vodka och redbull ;)

2011-05-04 @ 09:37:33
URL: http://missanthropia.blogg.se/
Morwen

Förresten dog hans skorpion för ganska längesen :D

2011-05-18 @ 08:41:05
URL: http://screamwithme.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.