Fukkkk Yeah!!!!!!!! ^^

Jag skall se Black Sabbath nästa år!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lycka!!!!!!!

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se
Tänk att man ska få se Ozzy skutta runt vrålande som bara han kan och inte för att gömma så skall jag faktiskt se Tony Iommi, Geezer Butler och Bill Ward rocka loss livs levande!!!
Jag trodde aldrig dagen skulle komma. Hoppas ingen kolar vippen innan jag hinner se dom bara >.<
Tack som fan till Sara som hjälpte oss införskaffa biljetterna ♥
Jag tror knappt det är sant fortfarande....


Comments
Erdena Lugosi

Åh jaaa visst ska det bli sköj??!! :D Sara är BÄST! :D Det ska bli så grymt kul att gå med er också!

2011-11-25 @ 07:30:18
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.