Merch

Yeey! En dag med jobb kvar innan två lediga^^ Undrar vad jag skall hitta på för skoj. Fredagskväll är i alla fall bokat för häng med bästa tjej gänget. Längtar!
Börjar dessutom bli smått störd av jobbet. I veckan här har jag klädd ett antal julgranar och har varit så illa tvungen att lyssna på julmusik vi har i butiken. Tomtar har jag umgåtts med redan i en månad. Så gissa om jag kommer vara trött på julen när det faktiskt börjar på riktigt...Så jäkla synd då jag älskar julmys.
.
Sen vill jag passa på att pusha lite för min karls ena band och deras merch!
Jag låtsades vara lite Solution 45. modell med en av mina t-shirts och min nya mössa ^^ Snygga grejer eller hur!? Jag älskar deras logga som är på mössan. Så jäkla snygg. Får "art deco" goes metal vibbar av den.
Klicka på bilden för att komma till shoppen.


Comments
Morwen

Vet inte vad som är snyggast, tjejen eller merchen ;)



Och riktigt snyggt lack på förra inlägget!



Sv: Ja, det ska bli skoj, kunna umgås "på riktigt", var lite svårt sist på festen med alla andra. Inte tråkigt, men längesen vi sågs allihopa, ska bli så härligt! :) <3

2011-11-16 @ 16:35:37
URL: http://screamwithme.blogg.se/
Erdena Lugosi

Jättefin bild!! :) Åh det ska bli så kul att ses ikväll! :D

2011-11-18 @ 06:58:06
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.