Novemberhöst

Senaste dagarna har varit fullproppade med saker att göra från morgon till kväll. Så stackars bloggen blivit lidande. Jaja, jag har heller ett busy liv än att jag blir sittande hemma och ha tråkigt.
I dag har varit mitt andningshål. En dag då man kan göra saker för sig själv och inte behöva stressa. Gött. Så jag har fått köra ett pass spinning och vila lite hemma utan nått att göra. Senare skall jag en sväng ned på stan för att hitta en sista pusselbit till en skapelse jag skall göra och jag fick tid hos "min" nagelsalong att fylla i och fixa mina acryl naglar.
Min födelsedag har fixat sig och för den som undrar. Jag har på doktorns råd plockat bort stressmomentet och fått möjlighet att åka bort . Christian och jag har bokat hotell i två nätter och kommer mysa som aldrig förr i Göteborg. Då blir det bubbebad och äta ute. Fika på franska stället,  shopping och kanske nån liten öl på en av alla pubar som finns där vi bor. Perfekt! Tack till svärmor och svärfar för födelsedagspresent och julklapp som gjorde det möjligt att fly lägenheten lite^^
Som att inte det var nog med positiva saker nu så har vi bestämt att försöka få tag i biljetter till Black sabbath konsert i sommar. Hoppas hoppas hoppas det går vägen för jag vill så gärna se dom. (innan dom kolar vippen !!!)
Sen passar jag på att tipsa er make up junkies där ute om att elf just nu har 40% på allt om man anger koden LIKE175K. Passa på för bövelen. Jag har precis beställt en laddning med mineralfoundation som jag använder varje dag!
Dagens bild tog jag för en eller var det två veckor sedan nu! I varje fall var det svinkallt, blött och dimmigt ute. Riktig novemberhöst. Färgerna var helt underbara.


Comments
Erdena Lugosi

Åh vilken fin bild! Och hoppas ni får en supermysig vistelse i Gbg! :D

2011-11-23 @ 08:01:56
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Anonym

Erdena: Tack så mycket :) Lovar att ha det supermysigt i Göteborg^^ Längtar som en galning nu. Bara en halv dag kvar på jobbet innan jag åker!!! Wiiie^^

2011-11-24 @ 22:52:46


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.