Snaaart!

Yeeey! Bara en halv dag på jobbet i morgon och sen susar vi med tåget emot älskade Göteborg. Som jag skrivit tidigare åker vi dit och sover på hotell i två nätter och skall mysa så mycket som möjligt. Av den anledningen kommer jag lägga undan bloggningen över helgen. Ja, om inte jag hinner dra i väg nåt snabbt mobil inlägg förstås.
-
Sen så hände nåt skoj i dag! Fick ett sms från bubbelroom.se om att jag vunnit nån kund-tävlig där jag fick 100:- att handla för. Kom på det igen i kväll och gick in och kollade om dom hade nåt kul. Och i deras Rea flik hittade jag ett par militärgröna byxor med sidofickor för 105 pix! Perfekt, jag behöver ju byxor och nåt annat än svart kan ju vara bra ibland. Militärfärger är några jag tycker är ok att bära. Är extremt kräsen på färger på kläder.


Comments
Erdena Lugosi

Kul med nya byxor! :) Jag borde också ta och införskaffa fler byxor har verkligen jättefå, haha. :P Ha det så jättetrevligt i Götet nu!! :)

2011-11-25 @ 07:32:35
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.