Not like the movies

Vill visa fram ett av mina favoritlack! Tur för mig att jag gillar det så mycket, för det är oförskämt dyrt. Hela 150 sek går den på om man köper den över disk..
O.P.I `s "Not like the movies" är från en kolletion av Katy Perry. Lacket är duokromt, det skiftar mellan grönt och grålila. Det är rätt skirt så jag använder det alltid med ett mörkt lack under så jag slipper måla tusen lager. Det är jättevackert för sig själv men senast valde jag att köra med lite stämpling ovanpå.
Då använde jag mig av Konads lila speciallack jag köpte i Österrike. Konadplattan är nr. M57.  Seche vite fick agera både under och överlack.
Vad tycks, nåt ni skulle vilja ha på era naglar?


Comments
IDA

Sv; Åh, tack så mycket ska du ha! :D

Himla snyggt målat nagellack btw, du är grym! :D

2011-10-27 @ 23:00:45
URL: http://killkinglife.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.