Spiderwebs & white leopard nails

Kolla in mitt nya fina armband. Som ni kanske fattat (se bloggens fina ram) så gillar jag spindelväv. Det är fruktansvärt vackert. Armbandet fyndades på glitter för nån vecka sedan. 49.90 tror jag det kostade. Och nu passar det ju extra bra då halloween närmar sig.
Dessutom har jag en ny tuff manikyr. Fixades i går kväll framför ett par episoder av Dexter.
Hm`s svarta lack "Manhunter", Seche vite som bas och överlack ,konad stämpel platta M57 och konads vita special lack. Ni får ursäkta mina skadade och torra händer. Det går hårt för sig på jobbet i bland...
Vad tycker ni?
Nu blir det att hitta på nåt skoj resten av dagen innan mitt gull måste dra och jobba igen. Typiskt at vi inte prickar in våra lediga dager ihop. Vad gör ni på eran lördag?


Comments
Suntamer

Dexter! Vad tycks? :)

Snyggt lack, igen! Och armbandet var fint. Själv fick jag ett med uggla på av V häromdagen. :)

Vi kollar på film och myser, har bäddat ner V en stund bredvid mig medans jag skall ägna mig åt nån serie.

2011-10-15 @ 19:27:15
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
Erdena Lugosi

Skitsnygga naglar och armband! :)

2011-10-18 @ 17:55:11
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Miss Anthropia

Suntamer: Tack:) Har sett hela första säsongen nu och Dexter gillas jättemycket :) Ugglor är ju underbara och, snälla V!



Erdena: Tusen tack :)

2011-10-19 @ 12:55:42
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.