Bananas

För ett tag sen hade ELF 50% på alla produkter!
Jag gick bananas och shoppade nästan allt jag var sugen på just då^^ Allt i allt kostade detta bara ca 300 sek. Sanslöst billigt för så mycket och bra smink. Så i dag då avin hade kommet med posten rusade jag i väg direkt för att hämta godsakerna.

Det som fanns i paketet var:
  • 2 stk mineral foundation
  • 1 stk mineral blemish kit
  • 1 stk mineral concealer
  • 1 stk djupt mörkblått nagellack
  • 1 stk chokladbrunt nagellack
  • 1 set lösögonfransar "naturlig look"
  • 1 stk läppstift, Ripe Rose
  • 1 stk kabuki face brush
  • 1 stk creme concealer
  • 1 stk eye shadow brush
  • 1 stk eye crease brush
  • 4 stk mineral eyeshadow
  • 5 stk shimmer eyepencil varav 1 dublett ( var väl för snabb när jag klickade i antal eller nåt)
Är så sjukt nöjd. Så ni får två swatches!

Shimmer eye pencils.
Överst -> Boldly bronzed, Grassy green, Gun metal och längst ned Black bandit.
Är lite smått kär i Gun metal..


Mineral eye shadows.
Tyvärr fick jag inte till bilden. Den visar inte riktigt färgerna som dom ser ut i verkligheten. Dom ser djupare och mer pigmenterade ut på riktigt. Supersnygga!
Från vänster-> Earthy, caffinated, socialite och Royal.


Jag har provat läppstiftet också. Det var precis som jag ville. Ganska lik min naturliga läppfärg fast kraftigare. Ett bra läppstift när man vill vara lite extra vardagsfin eller har kraftigare ögonsmink och vill kompensera med naturligare läppar.
Jag rekommenderar att ni kollar upp swatches på google images innan ni handlar. Bilderna på ELFs sida stämmer inte alltid överens med verkligheten. Speciellt deras nagellacksbilder är missvisande!
Nu längtar jag efter att få prova allt i lugn och ro. Hoppas man får tid i veckan.


Comments
Erdena Lugosi

Ååhh...! dregla :D

2011-09-06 @ 08:19:54
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Suntamer

Uj, vad mycket du fick för de pengarna! Grymt!

Måste skärpa mig och beställa snart med, in need of powder! :)

2011-09-06 @ 11:42:55
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
Miss Anthropia

Suntamer: Eller hur! Passa på att dom har nåt erbjudande när du handlar. Är nåt varje vecka :)

2011-09-08 @ 11:10:25
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.