Pretty please?!

Ja, jag är tillbaks, hel och ren efter nästan två veckor i Österrike. Jag kommer så klart att blogga om resan när jag hinner med. Det är ju en hel del bilder och annat som måste fixas till först.
Först tänkte jag fortsätta tigga lite röster från er. Jag är med i tävlingen Miss pin up 2011 och hoppas på att vinna ett par skor. Ni vet ju hur mycket jag tycker om höga klackar haha! Allt ni behöver göra är att gilla min bild på Facebook. Jag tävlar med min grymma Zombie Pin Up bild som duktiga Rasmus Fredriksson har tagit. Jag kände att bilden kom till att sticka ut bland bidragen och jag hade rätt. Så hjälp mig rösta fram min kreativa och alternativa Zombie bild^^
Klicka på bilden så skickas du vidare till mitt bidrag.



Comments
Erdena Lugosi

Vad kul det var att träffas häromdagen! :) Och chokladen vi fick var jäääättegod! :D Hoppas verkligen du vinner tävlingen!!

2011-09-26 @ 07:41:39
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Miss Anthropia

Erdena: Ja, var jättemysigt :) Bra att chokladen smakade^^

Verkar omöjligt för mig att vinna, behöver ca 200 röster och har ca 30 :(

2011-09-26 @ 09:03:38
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.