Mitt Nyårsfirande

God morgon. Hoppas ni har en bra måndag. Själv har jag haft sovmorgon och efter gårdagen som bestod av absolut inget så är jag full av energi. Skönt.
Ni skall få lite bilder av mitt nyår. Jag jobbade hela dagen och kände att ett lugnt nyårsfirande skulle passa mig perfekt. Jag frågade snällt Sara och Veronica om det fanns plats för mig och det gjorde det! Tack så mycket för att jag fick fira med er :)
Min Christian jobbade natt på sjukhuset om ni undrar.
Nyårs menyn var vegetariskt, vilket passar mig bra även om jag är köttätare! Gorgonzola täckta quornfileer, med svamp, paprika och grädde. Hasselbackspotatis och varma tomater med kryddor. Mums.
Nyår kändes som ett ypperligt tillfälle att dricka upp min fina födelsedagspresent dessutom. Ett underbart gott Amaronevin  jag fick med godingen Plec!
Mumsandet slutade inte där, utan vi fortsatte med ost, kex, vindruver, fikonmarmelad och vitt vin.
Världes bästa sällskap av fyrbenta fanns såklart där också.
Zeus
Och Zelda som förövrigt sov sött vid mitt huvud om natten<3
Veronica är fotograf och redigerare till denna bild!
Vi hade en jättebra översikt över fyrverkerierna från deras balkong och jag behövde inte vara rädd då den är inglasad. Jag är nämligen inte förtjust i smällar och raketer efter en händelse på en fest i tonåren då det kom in en raket i huset och brann av lite hår på mitt huvud >.< Usch vilken tur man hade.
Här är vi tre som firade. Från vänster: Sara, Veronica och jag
Även denna bilden är Veronica som har tagit och redigerat.
Jag hade hoppats på en riktig bra bild på mitt hår. Denna får duga^^
Dom gröna slingorna är löshårsklips. Riktigt snyggt och gör det lätt att variera sig utan att spändera en förmögenhet hos frisören.
Jag hade ett jättemysigt nyårsfirande. Hoppas ni hade det och!


Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.