Mini helg

Då lackar min mini-helg mot slutet och jobb-helgen kommer närmare. Det gör inget för jag har haft det så sjukt kul. I går var jag i Göteborg och såg hela två utställningar. Det var jätte länge sedan jag gjorde nåt sånt. Vilket är konstigt då jag  tycker det är både kul och mycket givande. Jag åkte med Sara och Veronica och utställningarna vi såg var med Jan Lööf och Frida Kahlo/Diego Rivera. Utställningen med Jan Lööf som är känd för bland annat skrotnisse var mysig även om jag inte har sett särskilt mycket av hans serier och arbete. Det som jag tyckte var mest givande var dock Frida Kahlos målningar.
Dessa bland många fanns på utställningen. Det är inte mina bilder då man inte fick fota på utställningen. Bilderna hittades på google.
Vi hann dessutom både äta sushi, fika och kolla lite i affärer. Stackars Sara blev matförgiftat. Men hon klarade sig relativt bra efter nån timma och kunde se och njuta av utställningen.
Jag shoppade inte så mycket då ekonomin inte är den bästa nu. Kostar ju mer än nog med tåg och mat! Det blev dock en film och tre par ganska billiga örhängen.
Sara och Veronica
Jag och Sara mumsar god sushi...fast vi vet ju inte om det var nån dålig bit som gjorde henne matförgiftat. Känsligt med rå fisk..
Modeller från skrotnisse serien med Jan Lööf
Min minicupcake. Nom nom
Jag är inne i en grön period och dessa fjäderörhängen passar till mitt hår/dom syns i mitt hår^^


Comments
Suntamer

Tack för en trevlig dag trots matförgiftning haha! ;)

Är säker på att sällskapet gjorde att jag piggnade till snabbt!

2012-01-16 @ 11:49:34
URL: http://blodogkrek.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.