Meh...

Min tisdag började bra med årets första spinningpass. Dom två nästa månaderna kommer jag ha möjlighet att spinna minst ett pass i veckan vilket känns skönt.
Det som känns synd bara är att jag inte har nån väninna att spinna med. Hade varit grymt roligt. Och säkerligen lättare att komma sig i väg på kvällar. Men men. Jag hade dessutom ett tråkigt besök på vårdcentralen inbokat denna dag. Sorgligt nog har inte min antibiotika-kur mot min hormonbetingade acne hjälpt särskilt. Hade hoppats på lite stärkare grejer så jag blev av med skiten en gång för alla. Men tyvärr blev det bara att jag fick byta antibiotika. Suck. Och det är inte lite piller jag skall stoppa i mig heller. 4 om dagen! Min mage kommer ju bli ännu mer jobbig nu. Jag blev superhängig när jag fick reda på det så jag orkade inte ens gå hem . Jag gick till ica och handlade lite ingridienser till smoothie som tröst. Spanade in Gina Tricot`s rea och tröst shoppade aven lite där. Jag behövde ju dessutom hämta ut min nya antibiotika.
Dagens låt..
Min tröst shopping:
Svart/vitt randigt linne 30:-
svarta tjocka strumpbyxor 49:-
Vargörhängen 25:-
Och en mjuk och svart kofta som det inte var rea på 199:-
Örhängerna var hur söta som helst men alldeles för tunga och dom hängde inte snyggt i öronen. Dom fick pryda min lampskärm på nattduksbordet istället...
Nu skall jag se om jag kan komma till skott och vara lite kreativ igen. Eller ska jag se nåt avsnitt av alla serier som ligger å skräpar och tynger ned datorn...Hmm


Comments
Josefine

sv: Stort tack :D

2012-01-04 @ 10:48:15
URL: http://starstorm.blogg.se/
Morwen

Fan vad tråkigt. :( Vet hur det är.. fast jag äter ju inte piller för det. Jag stressar för mkt vilket leder till att de poppar upp. Gömmer de under luggen istället och ignorerar dem. ;)

Hoppas det hjälper denna gången.

2012-01-04 @ 18:05:53
URL: http://screamwithme.blogg.se/
Maria Söderblom

Sv; awh :) att ha en snäll mamma e helt underbart <3

Tack så mycket! :D

2012-01-05 @ 23:56:08
URL: http://soderblomcrazymakeup.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.