Smart shopping

Ibland så händer det att jag klickar in mig på webshops, blir störtkär i nåt klädesplagg eller liknande och drabbas av extremt måste-ha-begär.
För att inte impulsköpa grejer till vilket pris som helst brukar jag då kolla ebay. Ofta finns sakerna där till ett betydligt bättre pris än på svenska webshops som lägger på både dyr frakt och högre pris än nödvändigt.
Senast jag blev kär i ett plagg var i december när jag kollade nyheterna på Odium.se.
Jag tyckte att dessa nätsrumpbyxorna var nåt av det snyggaste jag sett på länge med ett mönster som påminner om gotiska kyrkfönster!
Odium kostar dom 99 kronor och då har jag inte kollat hur mycket det blir extra med frakt och eventuellt postförskott/fakturaavgift..
På ebay fick jag dom för ca 36 kr Och då med 0 kr i frakt....
Bilden är från Odiums sida..
Här hittar du säljaren jag köpte ifrån, dock ser jag att dom inte skickar till sverige längre? Konstigt! Jag skulle mailat säljaren och frågat om dom ändå skickar till sverige om jag vore du och intresserad.
Förresten så var kvalitèen jättefin, dom känns tjocka och så hållbara som ett par nätstrumper kan bli. Jag är superlycklig över mitt fynd^^


Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.