dimma

Go kväll i stugan. Här ligger jag och känner mig allmänt död i soffan. Inte det att det direkt var mycket på jobbet. Men det är farligt som f*n bara att sätta sig med datorn i knät. Blir att jag surfar sönder alla sider och kollar serier. Inte aktivt och kreativt direkt...Skärpning.
Lider just nu av allmänt pyssel sug. Det är jobbigt kan jag berätta, då jag hela tiden vill kilcka hem material till mina projekt. Det innebär saker för tusentals kronor. Vem visste det var så dyrt med D.I.Y.????
Förövrigt så skulle det just nu inte varit fel med ett glas rött. Gärna med "snygg-outfit" och klackar på fötterna..Ja, ja. Vem vet om man kan få till nåt i morgon om suget fortfarande finns.
Jag har i alla fall riktigt trevliga planer för morgondagen. Två av mina goda vänner och jag skall ta oss ut i naturen. Känner att det skall bli befriande att få lufta sig lite. Har tyvärr redan vår och sommar cravings då vintern inte sköter sitt jobb. Får väl kolla efter vår täcken. Mycket möjligt jag hittar nåt då jag såg några utslagna vide hemma i Norge juldagen...
Nog vrövel för nu...
Bilden tog jag i november och dimmal låg tjock.


Comments
Åsa

SV: Åh vad coolt att de går att ha som krukväxter. Jag har fått turen att lukta på en Titan arum en gång (bildbevis finns: http://4.bp.blogspot.com/_qmHi1Nwgsqw/TC9k5MyGgLI/AAAAAAAAAEI/_VU2t2SeXVk/s1600/bild.jpg). Det luktade inte heller speciellt mysigt. Men fina är dom!

2012-01-07 @ 10:23:12
URL: http://septikemi.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.