Spiked Bun

This month I had a really hard time deciding what to do from my list (The List).
And today I finally went for :Pic a Pinterest DIY project and do it!
This was the picture I had pinned in my DIY board. A spiked hair thingey that I think looks cool!
 
And here is my version. With a bit larger spikes.
 
It turned out really great and this is probably something I will wear from time to time. Every now and then it`s just a relief to get all hair out of my face.
What do you think about it? Do you like it?


Comments
Ninni

Jävlar vad coolt!! Skitsnyggt! Undrar om en röd skulle bli snygg =)

Svar: Rött skulle ju vara skitsnyggt och :) Hmm Blev sugen på rött till mitt hår och då det syns bättre :D
Miss Anthropia

2013-02-26 @ 20:54:18
bela

Assnyggt!
Vad använde du för material?
Jag tänker lätt ge dig cred för den där och sen göra en själv. (Y)

Svar: Man tackar :D Jag använde mig av ett gammalt lackskärp jag hade liggande, lösa nitar och svart resår :)
Miss Anthropia

2013-02-26 @ 22:01:25
Johan

Inga Frihetsgudinne-vibbar från Christian nu va? :)

Svar: Jo... >.< :p
Miss Anthropia

2013-02-27 @ 11:05:00
Morwen

Görfint! :)

Svar: Tack :)
Miss Anthropia

2013-02-27 @ 20:15:20
URL: http://screamwithme.blogg.se/
Coco Centaur

Snyggt! Blir sugen på att göra en likadan nu :-)

Svar: Tack :) Ja det är ju inte "min" ide. Pyssla på du :)
Miss Anthropia

2013-03-04 @ 18:21:07
URL: http://cococentaur.blogg.se
Lilja

Ett tips på skor:

http://www.tradera.com/skor--auktion_343233_175829894

Misstänker att du skulle tycka om dem :)

Ha en fortsatt fin vecka!

2013-03-06 @ 14:11:46


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.