Fredag

Vilka supermysiga dagar vi har haft^^ Värkligen inte ofta man får göra så lyxiga och skojiga saker!!
Måste tacka supersnälla svärisarna åter en gång för att dom var så snälla å bjöd oss på denna resan.
Vi var som sagt i Göteborg. Där vi bodde på hotel gothia Tower. Bara det är ju lyx! Super fina rum och sjukt god frukost!
Här prov ligger jag på alla fluffiga kuddar på sköna sengen^^



Fint badrum hade vi! Måste ju få visa upp hehe!



Christian nöjd över att det fanns minibar. Man vet ju aldrig när suget hör av sig!



Här packar jag upp kläder från min fina zebramönstrade resväska jag äntligen fått använda^^



Jättefin utsikt över Liseberg! Vi bodde på 5. våningen. Kan bara tänka mig hur fin utsikten var högst upp.








Blev lite pinup stuket på kvällens outfit! Min röda pennkjol jag fyndade för 20:- och mina älskade Demonia kilklackar med satengsnören.



Här Fick Solveig, vår servitris, ta bild på gänget...hon var inte så van med touchscreenen på iphonen..men till slut blev det ett brukbart foto hehe..



Vi fick ju inte fota själva showen med Robert Gustavsson. Men vi tyckte den var rolig och skrattade en hel del.
Riktigt gött är det när han skämtar med skövdedialekt hehe!
Sjukt god mat fick vi och.. Räkor med massa annat gött gojs till förätt, Oxfilè med nån konstig fyrkantig rödbets/potatis till huvudrätt och creme brulee med kaffesmak, chokladbiscotti och färska vinbär till efterätt. Mums filibabba^^



Blev lite gott att dricka och. Christian fick en ny favodrink..White Russian, så nu vill han kallas the Dude ;)






Jag kör istället med min Mojito. Suck...nu blev jag väldigt törstig igen!




Efter showen kände Christian gullet och jag oss inte helt redo att nana. Vi tog oss istället till andra sidan av stan för att leta upp nåt trevligt ställe. Vi hamnade till slut på Old Beef Eater Inn, en brun, avslappnad ölpub som har Newcastle på tapp...




Fick plötsligt se att vi satt oss rätt..



Prost!!



Vi var ute i natten och letade fler ställen..men vi blev trötta, gick å käkade lite starka nudlar och tog spårvagnen tillbaka till fluffiga kuddarna och mjuka sängen på hotellet!



Rätt tomt med folk i Haga på nätterna....



Comments
Suntamer

Ser supermysigt ut! :)

2010-12-05 @ 08:49:04
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
Morwen

Vad härligt!

Haha, "the Dude" :D

2010-12-05 @ 12:11:35
URL: http://screamwithme.blogg.se/
Erdena Lugosi

Låter som ni haft en superbra helg! :D

2010-12-05 @ 12:41:31
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.