Yezz

Ja, då är det över! I går fick jag överlämnat nycklar och löst mitt bostadslån. Så fruktansvärt fantastiskt skönt att det äntligen är klart!!! Dessutom har jag fått mitt namn på dörren här också. Det känns som en ny epok i mitt liv börjat. Efter alla år med ensamt kämpande för att alla ändar skall mötas kan jag nu andas ut. Visst bodde jag som en prinsessa sista åren..men av bekostnad av all annan levnadstandard. Nu bor vi lite trångt ett tag, sen får vi se hur länge det blir innan vi letar nytt. Nu har vi dessutom fördelen med att kunna spara ihop till ev. handpenning.
Till råge på det har vi nu börjat kolla oss runt efter kärra^^ Har även provkört en liten sak, men den blir det dock inte.. I morgon skall Christian provköra en svart Volvo medan jag får slava på jobbet! Maybe, maybe!


Sen så fick jag ett paket med posten i dag. Shoppade lite på rea för några dagar sedan. Hittade tillfälligt en sida som heter Style by Tyra, som hade ett smycke som liknade det jag har dregglat på från etsy! Det besta av allt var ju priset! 45 kr! Köpte dessuton en grym ring (45:-) och ett halsband (99:-) som kändes gothic! Blev överraskad över hur fin kvalite sakerna ser ut att ha! Räknaden nästan med att det skulle se lite halvdant ut som den pessimist man är när man handlar over nät.







Sen så skall Christian och jag emigrera en kort sväng i början på mars! Biljetter är bokade så äntligen blir det en tripp till NORGE♥ Var evigheter sedan sist!

Och som om jag inte har kommet med nog bra grejer i detta inlägg så skall jag visa upp en fin sak Christian gullet köpte åt mig! En bok som supportar mina nörderier och drömmar^^ Så nu kan jag drömma mig bort i fanatstiska trädgårdar. Visst är han omtänksam och snäll med mig? :D




Comments
Suntamer

Fan vad skönt och soft att det äntligen blev gjort! Grattis!

2011-02-04 @ 10:51:18
URL: http://blodogkrek.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.