Saturday sushi

Hej kära läsare! Jag vet, jag vet! Länga sedan uppdatering nu.. Som tidigare sagt lider jag lite av bloggtorka...
Mycket på både jobb och med flytt så jag hinner inte leva så mycket på sidan av, man är mest trött och slappar i soffan.
I går fick jag dock äntligen tränat lite spinning igen och förstört effekten med massa godis på filmkväll hos Suntamer och Erdena som driver bloggarna Blod og krek och Night of the living gore. Riktigt trevligt var det ^^
Blev hela tre filmer. Call of Cthulu, Battle Royale och Black Sheep! Måste nog se Call of Cthulu en gång till, blev mycket prat och lite film hehe!
I kväll har jag knåpat ihop sushi till Christian och mig och sen blir det soffläge och eventuellt en film. Perfekt lördags kväll^^
I morgon jobb igen....







Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.