Metropia

Blev visst en liten bloggpaus sådär.. Har haft en super helg och orkade inte sitta framför datorn.
Blev visst en tvådagars "festhelg" dessutom! Det hör ju inte till det vanligheterna! Tror det behövdes..
Hur som helst så blev det knappt några bilder. Kanske lika bra^^ Dock fick jag bilder på snacksskålarna hemma hos Plec som höll i en alldeles förträfflig förfest. Organiserat var det här ja!




Jag surfade runt lite häromdagen och hittade en sjukt snygg pentagramscarf. Dock beställde jag den inte pga väldigt lång leveranstid.
Long story short! Snälla Plec visade sig he en sådan scarf liggande utan att använda den och gav den till mig :D Yeeey!!! Den är redan en favorit! snygg eller hur?
Har en suddig mobilbild tagen i spegel..den får duga.



Nu i kväll har det blivit en film som jag vill rekommendera alla att se. Den är mörk och konstig men helt underbar! Jag har även filmmusiken som är gjord av krister Linder.
Metropia


Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.