Wohoo..

Hälften + liite till är flyttat nu^^ *nöjd*
I morgon ska jag  kolla förrådet en gång till i fall det är nåt mer "onödigt att spara grejer".
Egentligen.....man behöver väl inte spara gamla slitna leksaker! Men... det man ritade och målade i tegning/form/farge kan ju vara kul att spara!..men att ha det liggande i förråd år efter år kanske är onödigt? Hmm ja, jag får se. Dumt att slänga alla minnen som är kul att visa sina framtidiga kottar eller?
Efter slitet med tunga bokhyllan så hann vi kolla in stans second hand. Lite konstigt att se sina grejer där.
Ett fynd kom jag hem med dock! Hittade en tuff kort svart/röd kjol som såg oanvänd ut. Bättre bild får ni senare när jag orkar...


Nu har Christian och jag tryckt i oss hemlagat sushi igen och slappar framför dumburken.

Sushi in the making!


Comments
Erdena Lugosi

Riktigt nice kjol!

2011-01-20 @ 18:18:56
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Miss Anthropia

eller hur^^ Bara 55:-

2011-01-21 @ 00:54:58
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.