Nails

På request! mera nagelkonst :)

När det är sommar så känner jag för lite knalliga färger och då passade mitt nya Isadora lack perfekt. Det är turkost, en riktigt starkt lysande sak. Dazzling Ocean heter det och för full täckning krävs 4 lager. Hittade det på Ica och föll pladask för det där det stod på sin hylla och lockade. Det ingår i Isadoras sommarkollektion Ocean Drive.
Jag stämplade med HMs gröna skimmerlack Envy me. Tyvärr inte helt lyckat då det gled ut lite för mycket. Jag får nog investera i fler stämpellack i olika färger. Stämpelplattan är Bundle Monster 221.
Denna manikyr liknar jättemycket en annan jag gjort.. men ni överlever nog.






Iphonen har dessutom fått byta skal. Köpte det i vintras men det har legat i ett skåp tills nu. Det drar aningen för mycket åt det rosa hållet i vissa vinklar men spindelvävsmönstret väger upp det såpass att jag kan med att använda det. Dessutom började det andra jag hade bli lite väl slitet.



Comments
Suntamer

Mycket snyggt! :) :) :)

2011-07-13 @ 11:55:46
URL: http://blodogkrek.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.