Oj vad tiden går snabbt när man har skoj

Jag har helt enkelt varit upptagen med livet och inte orkat sitta framför datorn förens nu. I veckan har vi haft filmkvällar, grillkvällar, shoppat, besökt Ninni på landet och hennes underbara hundvalpar, strosat i gbg med goa vänner och massa mer.

Tänkte ni skulle få se lite bilder från fina dagarna jag hade på landet hos Ninni. Stackars Ninni var lika trött som en småbarnsmamma. Hon har 7 små rottisvalpar att ta hand om och matas varje 3. timme. Alla är inte tingade så skulle du vara intresserad av att köpa en så maila mig. Dom är helt underbara. Hjärtat bara smälte direkt när man såg dom små gosiga pälsbollarna.









Fick hembakat tårta och chokladbiskvi dessutom. Jisses vad gott, kände mig riktigt bortskämd. Hon kan verkligen baka den bruden!!



Jag lånade Ninnis söta röda bil och körde oss till ett av dom bästa badplatserna jag träffat på i området. En vik med sandbotten och varmt vatten. Och det bästa av allt var att vi hade den helt för oss själva.



Efter badet fick jag låna hennes underbara hängmatta. En sån ska jag med ha när det blir hus med trädgård på mig och. Avslappnande och trevligt.



Jag hade på mig mitt nya linne denna dagen och. Jag brukar aldrig falla för oversized kläder men denna gången kunde jag inte motstå. Totalt älskar tyget med dödskallarna. Fanns på vero moda på 70% rean. Minns inte priset.


Passar på att visa upp mina nya klackar också. 249:- från HM. Lagom höga så man kan gå en bit i dom utan att dö i smärtor. I love them.



På kvällen grillade vi och käkade i solnedgången. Hur mysigt och gott som helst.
Här sitter jag med en pina colada. Numnum


Dagen efter strålade inte solen lika mycket så vi hittade på annat än bad. Vi tog oss en underbar promenad och mumsade massa svarta och röda vinbär samt min favorit hallon.

















Som ni ser kryllade av vackra små kryp, några lyckades jag fota! Skoj. Hoppas man hinner ett besökt till snart.






Comments
mamma

Ser dere har kosa dere(godt det)fine bilder Siv. Klem fra oss;o)))

2011-07-18 @ 07:38:20
Ninni

Åh det var så kul att ha dig här på besök! =)

(Du är alltid lika välkommen!)

Vilka otroliga bilder det blev!! Särskilt på trollsländorna, jag och min kamera är gröna av avund! =))

2011-07-18 @ 23:08:05
Miss Anthropia

Mamma: Takk, ja vi koser oss så masse vi kan ;) klem



Ninni: Ja, det är mycket lättare att få bra bilder nu än förut.. mitt macro objektiv är väl värd sina pengar^^

Tack för att jag fick komma :)) Hur mysigt som helst. Massa kramar på dig.

2011-07-18 @ 23:45:59
URL: http://missanthropia.blogg.se/
Suntamer

Vad mysigt det låter! Åhh trollsländor, ett favoritdjur. :)

2011-07-19 @ 11:03:35
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
das Nekrofil

Åh låter som en underbar dag hos Ninni, vad kul! :) Håller med om det där med att vara upptagen med livet, och det är ju underbart när det händer kul grejer! Då får datorn vänta, haha. :D Skitfina naturfoton! <3

2011-07-20 @ 08:22:50
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.