Jaha

En ledig tisdag var det här. Som började med ett pass spinning. Det kändes verkligen på flåset att det var ett tag sedan.. Det var tufft men kul som vanligt.  Hoppas man kan få kommet i gång igen på riktigt och köra minst 2 pass i veckan. Som ni säkert förstår så var jag riktigt mör när jag kom hem och orkade så vitt hoppa in i duschen. Har surfat lite på datorn då det fina vädret dom lovade inte riktigt blev av..
En grej har jag orkat i alla fall och det är att bekämpa ohyran på balkongen. Lugnt och metodiskt har jag besprutat varenda blad på fram och baksida, kollat alla stjälkar och mosat eventuella synliga kryp med fingrarna. DIE DIE DIE! Ska göra om denna procedur i morgon efter jobbet och ta dom som eventuellt överlevde dagens raid.
Känner mig inte riktigt på topp i dag. Kan vara en kombination av att min nacke värker av nån anledning och att dom två veckorna innan semestern känns som två månader... jag är nog i allmänhet trött på vardag.
Ni får bara för det se en finfin pin-up bild på mig! Alternativet i dag hade annars varit en grinig Miss Anthropia med halvtaskig smink och trötta ögon

Once again: Bilden fotat av grymmaste Rasmus Fredriksson



Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.