Happy birthday to me...

Jaha, ser man på.. Här susar man in på en skoaffär och impuls shoppar upp pengar som man inte har. Denna gången förlåter jag mig själv faktiskt. Sjukt snygga och faktiskt praktiska kängor i skinn. Precis sådana jag har velat ha i en halv evighet. Jag fick 25% och dom är köpta på DNA, pris: ca 1000:-. Inte alls lika farligt pris som på alla andra liknande modeller jag tittat på. Bootsen kommer bli perfekta nu i vinter, jag skall inpregnera dom och har redan fixat en ullsula som värmer gott.
Lite annat fick följa med också. Lemmys bok tänkte jag läsa innan den 9. december då vi skall få se Motörhead igen.
Och lite nya lack jag inte kunde motså. Isadoras "black galaxy" och kicks egna multicroma lack som ser ut som skalbaggsvingar. Dom kan vi titta närmre på nån annan gång.
Jag får se det som min  födelsedagspresent till mig själv ;)
Lite bättre bild på bootsen..dom är dock svarta och inte grå som det ser ut här.


Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.