Medicin, dimma och 26.novemberångest!

Dom senaste dagarna har jag känt mig sjukt omotiverad och orkeslös. Jag har inte heller haft lust att blogga eller göra nåt på kvällarna efter jobbet. Mitt humör har verkligen varit i symbios med den tjocka dimman som har legat och fortfarande ligger tung över hela stan.
Sen har jag varit tvungen att börja käka medicin också. Min kropp spelar mig ett spratt och har släppt loss en massa hormoner, vilket har resulterat i massa acne på och lite under käkarna. Det började i somras redan och dumma jag trodde det berodde på dålig mat och stress...
Så nu knaprar jag söta röd-gula antibiotika tabletter och hoppas jag skall vara tillbaka till normala mig innan jul. Läkaren ordinerade mig dessutom att inte stressa och vara försiktig med chokladen....Så nu är jag mer sugen på choklad än nån gång varit...
Sen över till min ångest. Jag fyller ju år den 26. November och än så länge vet jag inte helt vad jag skall hitta på. Jag fyller inte jämnt, så nåt stort blir det inte. Helst av allt skulle jag vilja fly stan med Christian. Bo på nåt mysigt hotell och göra stan nånstans. Men vi har inte råd. Så det får väl bli lite fika hemma hos mig. Tror jag i alla fall. Det är väl bara mitt dåliga humör som gör mig så omotiverad att hitta på nåt.
Helgen kommer bli lugn. Jag har ledig men Christian jobbar nätterna till ända. Jag borde hitta på nåt men vet inte vad. Så det kommer bli att tvätta överdragen till vår vita opraktiska soffa, färga hår och eventuellt skall jag försöka komma mig ut i naturen en sväng. Inte så att hjärtpumpen hoppar över några varv av spänning direkt men..
Spindelvev som hängde så fint i en gammal tall. Tagit vid en skogspromenad jag och Christian gick i höst♥


Comments
mamma

Fortvil ikke. Mamma og pappa kommer Siven!!! og vi vil ha smørgåstårta(hihi)

2011-11-13 @ 11:03:21
Erdena Lugosi

Vad jobbigt för dej med acnen, hoppas tabletterna hjälper! Inte dumt att tro så för sådant brukar ju mestadels bero på dålig mat och stress, det har man ju själv erfarenhet av. :) Hoppas du kom ut i naturen! Vi får verkligen ta en promenad snart, du, Sara och jag. :)

2011-11-14 @ 08:23:37
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Suntamer

Du skall nog få en bra och skojig födelsedag skall vi se! :) Och allting ordnar sig, det gäller bara att ha tålamod. :) Kram!

2011-11-18 @ 13:29:14
URL: http://blodogkrek.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.