Oj

Oj oj. Nu blev det ett lite långt uppehåll här på bloggen. Helgen var helt fantastisk^^ Har lite bilder ni skall få se senare. Jag har jobbat dagarna här och all fritid har varit prioriterat åt julklappspyssel. Lustigt hur det alltid skall råda pengabrist i december. Månaden då man behöver mest till alla måsten och julmys! Jag antar att det är dom som har det värre än mig och gråter inte över det. Vet ju med mig själv att jag har haft decembermånader då jag knappt har haft råd med basic som mat och räkningar. Så i jämförelse har vi det lyxigt.
Att bloggen just nu blir lite lidande över allt pysslande kommer ni få igen efter 24. för då kan jag visa upp mina kreationer. Tycker i alla fall det blir fina grejer som jag blir sugen på att behålla själv^^
Fallna Ginko löv från en av mina fotopromenader i höst.


Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.