ÅngPunk!

Just nu sitter jag här och tycker synd om mig själv :( Kände mig sjuk redan i går men nu börjar det bli värre. Bäst att ta det lugnt resten av kvällen.
I dag var jag nämligen varit inte mindre än två gånger på stan...Först för att hämta ut paket. och senare blev jag så sjukt pysselsugen att jag gav mig ut igen och införskaffade ny limpistol då min gamla ligger nedpackat sedan flytten förra året + lite annat material jag behövde.
Dessutom när jag börjar skapa så betyder det att jag går in i lite trans-liknande tillstånd. Jag blir superfokuserad och glömmer saker runt mig. Som att dricka och äta. Säkerligen ett tillstånd andra kreativa och skapande människor kan känna igen sig i, eller vad säger ni? Så nu blir det soffa och dator... Mat fick jag i mig förut.
Jag kunde inte riktig sluta efter bootsen så jag letade upp ett gammalt iphone skydd som varit för naggat för att följa med ut och piffade det en smula och...
Såklart fortsatte jag i samma steampunk anda.
Vad tycker ni? Nån annan än mig som gillar steampunk?


Comments
Coco Centaur

Vad snyggt det blev :) Jag tycker det är både häftigt och vackert med steampunk, men inte riktigt fattat vad det är för något, men nu vet jag! Så bra att du lade till en länk till det :)

2011-11-04 @ 10:57:36
URL: http://cococentaur.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.