Helt slut...

Tuffa tider på jobbet nu. Allt skall värkligen hända på en vecka och då blir det att jobba över :/

Hade dock en jättetrevlig helg ihop med mitt gull ^^
På en liten promenad vi hade i det underbara vädret i lördag så stötte vi på denna söta killen. Som foto galen som man är så förbannade jag mig över att ha lämnat kamerat hemma...då fick iphonen stå till tjänst.
Har fina skavsår efter lilla promenaden dessutom! slitigt att gå-in sina nya kängor. Tack och lov för compeed plåster^^




På söndag hade jag och gullet fått låna bil, så då blev det en liten road trip. Både Christian och jag gillar retro grejer och antikviteter så vi kollade upp en stor loppis i Tidan utanför Skövde. Den är störst i väst sverige, och vi hade nog inte riktigt fattat hur stort det skulle vara...jisses...
Är ni i närheten en söndag tycker jag ni ska titta in. Länk här!
Blir garanterat att vi åker dit flera gånger för att spana in fynd!
Här får ni en liten bild jag tog på älsklingen när han bläddrade i lite cd`s! Hehe suprise ;)


Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.