God kväll

*Sukk*...ännu en lång och tråkig dag på jobbet! Men i morgon är jag ledig! Då ska jag sova ut med gullet och senare på spinning. Vad som händer därnest vet jag ej, men planen var att låtsas som om det fortfarande var semester ^^
Jaja..ska visa min nya kjol som jag hade på mig i lördags ute på krogen! Hann aldig fotografera den då..
Det är en ny svart! jeanskjol från Gina tricot... 149:- tror jag den kostade. Med lite egenhändigt på sydd patch! Det är en "reklampatch" för Norges grymmaste secondhand skivbutik Neseblod.
Är ni i Oslo och intresserad av metal så är detta butiken för dig...Speciellt om du gillar black metal.




Haha...ja lite posing blev det allt  ;-)



Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.