Vacation for the domination

Jag vet att jag varit hämskt dårlig på att blogga i det senaste. Men gud vad skönt det är med semester!!! Jag har varit en sväng i stockholm och sedan haft besök av föreldrerna. Så det blir tyvärr ingen Norgeresa.
Jag passar dessutom på att njuta av sommarens fantastiska väder och varme. Det är många som klagar, men jag vägrar!! Jag tar hellre att svettas i varmebölja än att sitta inne i pissregn en hel sommar.
Så därför är jag ute och sitter så lite som möjligt vid dator och tv ^^





Här får ni se lite bilder från Stockholmsresan. Vi stannade 3 dagar och strosade massor i staden, käkade och drack alldeles för mycket gott ^^
Lite shopping blev det med.

Underbara gamla staden med sina supersmala gator och mysiga atmosfär




Mysigt




Min hårding ^^




Numnumnum



Världens besta svärmor och jag




...En riktig klassisk turist bild tagen från Katarinahissen





Vi besökte även den helt underbart vackra skogskyrkogården.



Korset som katatonia har fotats framför! Nu även Christian Älvestam och lilla mig




Vackert och fridfullt







Nej det bor nog inte hobbitar där.....lite lik kan du nog hitta dock!




Creepy vänterum...








Comments
Mamma

Masse fine bilder Siv. Vi kommer nok en tur over igjen;o))))

2010-07-14 @ 11:04:05


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.