Ny blogg

Ja...vem trodde jag att jag skulle lura när jag lade ned bloggen egentlig?! Idiotiskt. För visst saknade jag hela grejen lite för mycket. Ja, det är mycket jobb men ni dör ju inte om det kommer nån dag emellan då jag kan få ta mig välbehövliga blogg pauser.
Så nu får ni också sluta smygläsa, utan lämna nån kommentar en gång ibland!

Sen vill jag passa på att tacka Ninni med all hjelp med det praktiska när det kommer till min design på bloggen. Du har värkligen hjälpt mig genomföra mina ideèr. You rock :D

Dagen till ära så har jag posat lite och! Allt för er mina kära läsare ;) Och så vill jag presentera ett fint sitat eller vad det nu är för er! Det är bara så klockrent så jag nu vill dela med mig det till er alla. Jag ska poängtera att jag har snott det från Elva.

Jag vill inte passa in, jag vill bara passa på.











Ps. Jag kommer säkert lägga upp stora bilder ibland! F11 knappen fixar så att du ser dom bättre ;)












Comments
Moa

Riktigt fina bilder och snygg design, jag kommer fortsätta kika in är med spänning =)

2010-06-22 @ 22:05:02
IngerLise

Bra du fortsetter. vart lei meg når du la ned den forRige;) kjempe fine bilder, you look great!!SMASK

2010-06-22 @ 22:29:32
Coco Centaur

Yeha, bra med nya tag! :) Och jag tror jag lånar det citatet, känner också igen mig i det. Keep on rocking! :)

2010-06-23 @ 19:37:41
URL: http://cococentaur.blogg.se/
Kuno

Kul och se att du kört igång igen:)

Se nu till att du och karln har en riktigt trevlig semester!!

2010-06-25 @ 00:10:35
URL: http://blogg.vk.se/kuno
Miss Anthropia

Tack alla för så fina kommentarer :)

Och jag lovar dyrt och heligt att ha det riktigt riktigt trevligt på semestern ihop med karln :D

2010-06-25 @ 07:18:45
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.