Julklappar

Jupp..jag har faktiskt redan börjat julklapps köpandet/planerandet/pysslandet! Det besta hade varit om man blev klar redan innan december. Borta , ur världen, så att man kan koncentrera sig på annat. Vissa är ju lätta att hitta grejer till medans andra har allt. Fast det kommer nog inte riktigt gå sååå snabbt som jag hoppas. *suck*
I går efter jobbet hade jag en "fikadejt" med en kompis som man hade tappat kontakten med! Men det ska vi få se till att få ordning på igen^^ Hade jätte trevligt. Man får se till att värna om sina hårdrockstjejer♥

En skiva som går varm i ipoden just nu är denna!!!
Hittades på secondhanden vid stationen i Gbg. Lite udda val för en metaltjej kanske. Men ibland får man konstiga cravings^^ Och jag har alltid diggat klassikern Temple of love av nån konstig anledning..




Så nu är det strax gå till jobbet som står på tur. ...


Comments
Erdena Lugosi

wohoo, the sisters of mercy! <3

Det är smart att vara ute i god tid med julklappar, annars kör det ALLTID ihop sig, tycker jag. ^_^

2010-11-11 @ 12:14:46
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Emelie

hej igen! det var jag som kommenterade på dina stövlar för någon dag sedan. tycker din blogg är intressant och har som sagt frågor om en sak. kan du inte kontakta mig? Mvh Emelie

2010-11-11 @ 20:09:53
Miss Anthropia

Erdena: Ja, det värsta jag vet är att ha kvar julklappar sista veckan innan julafton...finns inget roligt eller mysigt med att panik köpa saker som inte är genomtänkta eller har nån tanke bak!



Emelie: Jag skickade dig ett mail, men då har det väl kommet bort av nån anledning! Du får ett nytt, annars kan du kontakta mig på mailen [email protected]. Om

2010-11-11 @ 21:54:41
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.