Raven

Jag gillar inte fåglar så värst mycket förutom dessa nattsvarta intelligenta väsen. Kanske för att det finns så mycket mystik kring dom.


Jag fyller snart år! Skulle defintivt inte bli ledsen om detta dök upp i ett paket ! ♥ it
Finns på Blue Bayer Design NYC och kostar ca. 290:-





Ett vackert ljusfat i keramik. Kostar inte mer än ca 90 kr och finns på One Clay Bead





Fint hårspänne att pryda manen med kanske?  ca 170 pix från Wingatalon





Armband från Moon Raven Designs kostar ca. 1350:-





Underbar lampa. Kostar bara rundt 3200:- på Jason tennant





Supersöt tavla där en hare får lite skuts^^ va. 120 kr från dkjart





Stuffed Raven anyone? ca. 340:- från Tammy Gravina




Hårsmycke från Taeliac Studio , ditt för ca 100:-






Comments
Erdena Lugosi

Riktigt fina grejer! Haren ser btw ut som en av våra katter! ^^

2010-10-26 @ 13:45:31
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Morwen

Jättefint! :)

Märks att du har fullt upp med flytten, inte alls lika mycket uppdaterande för tillfället! ;)

Men det är en godtagbar anledning, och jag kan bara tänka mig hur lycklig du är nu. :)

Massa <3

2010-10-27 @ 19:08:35
URL: http://screamwithme.blogg.se/
Miss Anthropia

Erdena: Åh, din lilla misse måste ju vara helt underbar!!! <3



Morwen: Ja, det har blivet lite snålt med uppdateringar tyvärr. Orken är inte riktigt där nu när det är så mycket annat att tänka på! Och du har rätt, jag är sjukt lycklig nu ;)

Massa kärlek till dig med sötaste <3

2010-10-27 @ 20:08:22
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.