Tjohoo Ledig!

Lediga dagar är så underbart. Hatar att man ska jobba bort livet. Finns så mycket mer än att behöva ta hand om sånnt som man inte riktigt vill men måste...
Jag skulle vilja vara rik på tid ihop med venner, familj och älsklingen.
Många vill vara rika på pengar, men i slutändan är det väl knappast det som gör en lycklig.
Så..det får va nog med djupheter..
Nu till lite klagande istället. Jävla ryggjävel!!!! har sjukt ont nu:( frågan är om jag har vilat den för lite!? Den känns inget bättre i alla fall..

I dag blir det bild på en liten fjäder!


Comments
Suntamer

Hujja, hoppas din rygg kryar på sig snart!

Annars tycker jag jobbet skall betala för massage och akupunktur för dig... :)

2010-10-13 @ 09:09:43
URL: http://blodogkrek.blogspot.com/
Miss Anthropia

Tack :)Vad skönt det hade varit. Tror jag får lite bidrag om jag lyckas få tid hos en kotknäckare:)

2010-10-13 @ 11:47:06
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.