Jovisst

Jag har inte dött :P Har bara varit upptagen med jobb och annat! Och som pricken över iet så känner jag att en förkylning smyger sig på igen...Skit och!
Lite nya saker har jag fått lägga vantarna på även om lönen har varit låg denna månaden. Men nu blir det köpstopp fram tills jag ser vad nesta lön blir.
Men visst känns det lite bättre att shoppa när det är på REA!!! hehe
Gullet och jag delade på frakten och shoppade lite på Ginzas rea. Blev tyvärr bara två skivor för min del.
Ett stabilt köp som jag inte kommer ångra och som känns som ett måste i samlingen.




Och i dag passade jag på att kolla in om det fanns nåt kvar av cubus kosmetik rea. Jag hade tur och kunde köpa på mig min favo mascara och tre nya lack för 50%
Nu kommer inte riktigt färgerna till sin rätt på bilderna men jag visar upp dom sen i dagsljus.
Dom är helt perfekta nu i höst och jag är extra nyfiken på det bruna!



Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.