Hell week

Jupp, jag har en riktigt tråkig vecka med en jävla massa sena kvällar. För att toppa det så är det inventering på jobbet. Så i morgon jobbar jag till 22.00 och börjar jobba redan kl.  06.00 dagen efter..Seeegt.
Så tyvärr blir det nog lite lägre uppdatering:(
Annars så går jag nu och inväntar ett nytt paket från mitt nya favorit sminkmärke E.L.F Var tvungen att köpa på mig lite mer produkter jag blivit avhängig av. Nu mera knarkar jag deras mineral foundation. Och sen har jag fått ögonen upp för färgade eyeliners. Deras pennor glider lätt på ögonlocket, är lätta att vässa då locket har en inbyggd vässare och sen så håller färgerna hela dagen. Jag använder deras Eyelid primer och den är precis lika bra som den jag hade innan från make up store för sjukt mycket mer pengar! Jag beställde även en hel del annat nytt jag skall prova. Passade på då dom hade 50% rea över helgen. Vill ha mitt paket nuuuuu^^ Har ni inte kollat upp E.L.F än så gör det! Deras priser är oslagbara och massor av deras produkter är i toppkvalitet. Dessutom är inget djurtestat. Dom skickar från U.k. så inga dumma tull avgifter tillkommer heller.

Jag bjuder er på ett litet foto jag tog i sommar då jag tycker inlägg utan bilder är jättetråkiga.
Det är en underbar klätterhortensia. Magisk eller hur?




Comments
das Nekrofil

Jobbiga arbetstider! Hoppas veckan går fort för dej! Åh Elf, är så nöjd att jag testade på dom! :D Hoppas verkligen dom håller på de låga priserna för det är ju helt fantastiskt! Vilket fint foto. :D

2011-08-30 @ 08:03:47
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Miss Anthropia

Das Nekrofil: Dom kommer fortsätta med sina låga priser då det är deras filosofi att alla skall ha råd med deras produkter. Bra va!!!^^

Tack :)

2011-08-30 @ 11:29:12
URL: http://missanthropia.blogg.se/
Suntamer

Hoppas du överlever veckan! Som tur har du ju mycket att se fram emot, resan och smink. ^^

Nästa gång jag behöver smink, nu i höst, blir det Elf! :)

2011-08-31 @ 10:30:46
URL: http://blodogkrek.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.