Leo hoodie

Jag brukar ju klicka runt på mina fasta sidor för lite inspiration på kläder. Och en sak jag har lärt mig är att man kan hitta det mesta billigare på ebay. Jag har ett hat kärlek förhållande till ebay. Jag bara väntar på att nåt skall gå snett även om jag bara handlar hos top rated sellers. Och sen har vi ju den aspekten att det är alldeles för lätt att klicka hem saker och man kan lätt överkonsumera...
Jaja, men lite kul är det och i långa loppet tjänar man nog på det även om man nån gång (tvi, tvi) skulle bli lurad.
Jag hittade hoodien på Melbas hemsida. Dock beställer jag inte gärna där då dom har lååång leverans tid och är rätt dyra. Ett par klick senare hittar jag den på ebay istället och den hamnar i min lilla virtuella shoppingcart.
Min kostade ca 250 kronor med frakt, den på Melba skulle kostat 466 kronor med frakt och faktura avgift!

Jag älskar den stora huvan.



Dessutom är den jättemjuk och täcker min frusna stuss ;)



Comments
Suntamer

Söt luva! :)

2011-08-26 @ 11:38:12
URL: http://blodogkrek.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.