Sushi-lyx och annat

Hej alla godingar! Har haft fullt upp i dag och slappar nu äntligen i soffan framför dator och med en gammal slasher på dvdspelarn.
Dagen startades med ett tufft pass spinning. Urskönt att ha kommet i gång med träningen igen. Jag får så sjukt mycket energi och humöret påverkas dessutom positivt. Jäkligt glad jag hittat en typ av träning som passar mig. Pushande musik, korta och intensiva pass med hög fettförbränning, perfekt. Jogging, lyftande av skrot och annat får andra ha för sig själva.
Efteråt lyxade vi till det med sushi och fika trots vi egentligen inte har råd^^ Äsj, vi lever bara en gång!


Jag tror alltid jag är hungrigare än vad jag är och beställer alltid för mycket mat så jag tänjer magsäcken...inte bra. I dag fick Christian hjälpa mig med att äta.


Outfitbild med putande sushimage, haha! Mina snygga nya strumpbyxor (Lindex), svarta gamla jeansshorts, enkelt linne och kofta samt sköna tygsko-creepers.


Medan Christian och jag väntade på vårat fika-sällskap
tog vi en mysbild framför fontänen♥


Nu som jag ändå är i gång med bloggande så kan jag ju berätta vad som hände i fredags. Då mötte nämligen Christian och jag upp Sara och Veronica för sushi! Det är väl ingen hemlis direkt att jag avgudar maten i fråga, haha. Jag skulle nog kunna äta det varje dag utan problem. Och att stan har ett riktigt bra sushiställe är inte heller nåt som gör att suget minskar! Ni skall slippa mer sushi bilder...istället får ni se sötnosarna vi mötte upp. (Ser lite höga ut..hmm, kaffet kanske;) )


Och mina finfina choklad praliner


Dom sköljdes ned med snickers kaffe! Jepp ni läste rätt^^



Snälla Sara köpte kaffe till Christian och mig som tack för en annan kväll vi träffades. Så nu har jag en ny kompis i familjen kaffe. Hasselnötskaffe.



Så en halvkilos påse hasselnötskaffe till mig och en lika stor påse kanelkaffe till min kanelälskare blev inhandlat i dag.


Nästan så jag ser fram emot i morgon bitti då jag får dricka det...lite sent nu.




Comments
das Nekrofil

Åh gott med sushi igen! avundsjuk! :P och jag känner absolut igen det där med att tänja ut magsäcken..! Och tack ännu en gång för supertrevligt sällskap i fredags! <3

2011-08-17 @ 07:52:31
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Miss Anthropia

Das Nekrofil: Vi får ta oss en sushi lunch igen snart då hihi ;) Tack själva <3

2011-08-17 @ 08:24:18
URL: http://missanthropia.blogg.se/
Maria Fiinzk

ÅÅhh sushi! <3 Ska äta det nu innan jag drar till skolan med min tjejkompis ^^

Är du också beroende av sushi som alla andra sushi älskare här i uppsala?

Jag började nydligen tycka om sushi, och hade hört alla snacka om hur gott det var och vilka sushi cravings man får. Och ja ba 'yeah right'. Men nu fattar jag vad dom snackar om.. xD

2011-08-17 @ 09:22:36
URL: http://soderblomcrazymakeup.blogg.se/
Suntamer

SUSHI! Göttans! :)

Tack säger jag med!

Och snart dags igen tycker jag. ;) När alla har råd... :)

2011-08-17 @ 11:33:23
URL: http://blodogkrek.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.