Materialist?

Ja, lite vad jag pysslat med i morses. Blev lite rörigt kanske? I alla fall är det ett collage med saker jag inte skulle bli ledsen över om dom fanns inslagna i paket till mig under granen^^ Finns ju massor jag vill ha och hälften kom inte med haha! Jag gillar fina saker. Känner mig lite som Nemi där...
Blev det lite dyra saker kanske. Jag gillar ju faktiskt också att få saker som man gjort själva. Fint dikt, en ritad bild, inramat foto på nåt kul man gjort ihop eller bara massa kramar^^
Nu låter det ju som att jag kräver en massa saker eller tjänster av folk haha. Så är inte fallet. Men jag kan kanske inspirera dig till vad du skulle kunna önska dig i julklapp. För skall man ändå byta pengar denna månaden så låt det vara i saker man gillar åtminstonde.
Egentligen tycker jag nog att man helt kunde strunta i julklappar och bara umågs med dom man tycker om och äta god julmat. Det är ju faktiskt det som jag gillar absolut mest med jultiderna. Själv åker jag hem till familjen och tar med mig min älskling Christian. Kommer bli supermysigt.
Sakerna på listan är hittade här:
Tröjor (M) och höga klackar (str. 38 el. 7) är från Odium
Lila sammetsklänning (M) och strumpor är från HM
Skinnhandskar från Lindex Dom finns även i en mumsig röd färg
Satyrs vin kan tänkas finnas på systembolaget ;)
Cute as hell produkter finns på Blue box
Hjärtformade väskan från Ironfist hittar jag på ebay och säkert massor av andra ställen
Lise Myre har ju gett ut massa Nemiböcker, jag har inte en endaste en!! Katastrof. Böckerna finns att få tag i på dom flesta bokhandlare båda på nätet och i den värkliga världen.
Sist men inte minst det underbara bock-halsbandet som finns på Moon Raven/etsy.com


Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.