Nattinlägg..

Jag borde sova nu då jag har en riktig skoj dag framför mig men tänkte ge ett lite livstäcken så ni inte saknar mig för mycket ;) Jag har haft en jättemysig ledig dag som startade med jullunch på en gård som heter Knistad. Det var svärmor som bjöd oss då vi inte kommer fira jul ihop med dom i år. Vädret var väl inte direkt juligt men vi gråt inte av den anledning.
Jag orkade inte fota maten utan koncentrerade mig på att mysa och konversera^^ Vi fick plocka vår egna förrätt från en buffe och fick cerverad massa små varma julklassiker till som Janssons och köttbullar i små söta grytor. Huvudrätten var sjukt god karre i sås med små små sillpotatis, pärllök, ost och fikon. Riktigt lyxmat som man inte äter varje dag direkt. Dessert hade vi inte orkat men lite chokladbitar till kaffet blev det allt ;)
Fotade ena delen av bufferummet efteråt. då hade dom plockat bort maten. Visst ser det mysigt ut. Riktig gammal gårdskänsla på Knistad.
Hela eftermiddagen och kvällen gick sen åt att slutföra en julklapp. Den får ni se efter jul då den som skall få den läser bloggen.
Nu skall jag packa väskan inför utflycken med Ninni i morgon och försöka få mig lite skönhetssömn..


Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.